درمان دیابت در 30 روز و راه های موثر در کنترل و کاهش قند خون

امروزه داروی موثر گیاهی برای درمان دیابت در 30 روز و کاهش قند خون نقش بسزایی را برای کنترل این بیماری در بین بیماران دارد. شما با مصرف داروهای شیمیایی می توانید قند خون خود را کنترل کنید. اما حتما می دانید که این داروها دارای عوارض جانبی طولانی مدت خواهند بود. علاوه بر آن هزینه داروهای درمان دیابت بسیار بالاست و بسیاری از بیماران در تهیه آن با مشکل مواجه هستند.

امروزه درمان دیابت در 30 روز به یکی از مسائلی تبدیل شده که ذهن اکثر مردم را به خود مشغول کرده است. درمان دیابت با توجه به افزایش امار ابتلا به این بیماری از اهمیت زیادی برخوردار شده است. نکته ای که لازم است بدانید این است که با یک رژیم غذایی مناسب و تناسب اندام به راحتی این بیماری را در خانه کنترل خواهید کرد.

در حال حاضر عطاری شفا برای دیابت و درمان های موثر آن راه حل موثری را پیشنهاد می کند. شما می توانید با مصرف داروی گیاهی درمان دیابت و کاهش قند خون عطاری شفا میزان قند خون را کاهش داده و به درمان بیماری دیابت خود کمک کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی راه کارهایی برای کنترل دیابت در خانه بپردازیم.

  • حذف تمام ترکیبات حاوی فروکتوز با قند بالا
  • از مصرف نوشابه های رژیمی پرهیز کنید
  • از دارچین برای طعم دار کردن غذاهای خود استفاده نمائید
  • مصرف پروتئین در صبحانه را جدی بگیرید
  • در میان وعده ها مصرف خشکبار را فراموش نکنید
  • سعی کنید مصرف گوشت را کمی بیشتر کنید
  • انجام تمرینات ورزشی منظم
  • مصرف مکمل ویتامین D

 

مواد غذایی مناسب افراد دیابتی

رژیم غذایی دیابت و رعایت نکات مهم تغذیه دیابتی ها

 

آشنایی با نحوه مصرف مواد غذایی مناسب افراد دیابتی

حتما در مصرف مواد غذایی و خوراکی خود دقت داشته باشید که شامل قند طبیعی باشد. یکی از اشتباهات افراد مبتلا به دیابت مصرف نوشابه های رژیمی است. این نوشابه با افزایش تولید انسولین در بدن باعث بالا رفتن وزن شما خواهند شد. هنگامی که چربی بدن بالا برود میل به مصرف قند هم بیشتر خواهد شد.

بهتر بدانید با مصرف این نوشابه ها احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را بالا خواهید برد.  اگر به نوشیدنی های شیرین و حبوبات اشتیاق دارید، یک اینچ آب میوه خالص را درون یک لیوان بریزید و سپس آن را با آب گازدار پر کنید.

غذاهای خود را با یک چهارنم دارچین مزه دار کنید تا قند خون در بدنتان و التهاب عروق و حساسیت به انسولین کاهش پیدا کند. در دیابت نوع 2 با مصرف دارچین تا 29 درصد قند ناشتا، 27 درصد کلسترول و 30 درصد تری گلیسیرید را کم کنید.

صبحانه را با مصرف پروتئین در برنامه غذایی خود بگنجانید. برای درمان دیابت در 30 روز می توانید با مصرف پروتئین در وعده غذایی صبحانه قند خون را ثابت نگه دارید. پروتئین های موثر شامل تخم مرغ، مرغ و ماهی است.

 

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال راه حل و داروی درمان گیاهی روماتیسم مفصلی هستید حتما با ما در ارتباط باشید

 

گوشت های سالم نه فرآوری شده را بیشتر مصرف کنید. این تفکر که مصرف گوشت ذاتا ناسالم است کاملا اشتباه می باشد. میزان سدیم و کالری گوشت های فرآوری شده از طبیعی بیشتر است. مواد گوشتی طبیعی و سالم دارای درصد کمتری از اسیدهای چرب امگا 3 سالم برای قلب و سایر چربی های مفید هستند که باعث کاهش التهاب می شوند. 

مصرف خشکبار به عنوان میان وعده برای ثابت نگه داشتن قند خون در طول روز بسیار توصیه می گردد. برای افزایش ناگهانی گلوکز و انسولین، آجیل سرشار از فیبر و پروتئین بوده که میان وعده مناسب تری است. مصرف آجیل همچنین منابع خوبی از مواد مغذی مهم و آنتی اکسیدان برای کنترل اشتها در بیماران دیابتی هستند.

با مصرف مداوم بادام و سایر مغزها 27 درصد کمتر به دیابت مبتلا خواهید شد. برای درمان دیابت در 30 روز کافیست روزانه یک مشت آجیل میل نمائید. زیرا اغلب در روغن نارگیل سرخ می شود. آن ها همچنین نمک و یا شکر اضافه شده دارند که برای سلامتی مضر است.

مصرف مکمل ویتامین دی تا 40 درصد احتمال ابتلا به بیماری دیابت را کاهش خواهد داد. این ویتامین حساسیت به انسولین را کاهش می دهد، همچنین خطر حمله قلبی که عوارض دیابت است را از بین می برد. سعی کنید حتما  روزانه 1000 واحد بین المللی (IU) تا 2000 IU ویتامین D-3 مصرف کنید.

فعالیت های ورزشی مانند یک رژیم غذایی سالم است، حتما انجام ورزش های روزانه را به یاد داشته باشید. افرادی که روزانه به طور متوسط 17 دقیقه راه می روند 58 درصد کمتر به دیابت مبتلا شده اند. برای درمان دیبات در 30 روز و پیشگیری از آن برنامه های منظم روزانه ورزشی را در فعالیت های خود بگنجانید.

 

هرم غذایی مناسب بیماران دیابتی

هرم غذایی افراد دیابتی، غذاها بر مبنای محتوایشان به گروه های مختلف تقسیم می شوند

 

مواد غذایی موثر برای درمان دیابت در 30 روز

اگر به دنبال درمان دیابت در 30 روز و کنترل و کاهش قند خون خود هستید باید در رژیم غذایی خود از مواد مغذی ارائه شده در لیست زیر استفاده نمائید. طبیعی است که بدون رژیم غذایی دیابتی کنترل این بیماری بسیار سخت خواهد بود. پس با ما همراه باشید تا شما را با رژیم غذایی مخصوص افراد مبتلا به بیماری دیابت آشنا کنیم.

  • غیر نشاسته ای  شامل کلم بروکلی ، هویج ، سبزیجات ، فلفل و گوجه فرنگی
  • نشاسته ای  شامل سیب زمینی ، ذرت و نخود سبز
  • میوه ها  شامل پرتقال ، خربزه ، توت ، سیب ، موز و انگور
  • غلات شامل گندم ، برنج ، جو ، ذرت ، جو و کینوا 
  • نان ، ماکارونی ، غلات و نان تورتیلا

افراد دیابتی باید بهترین و بدترین مواد غذایی برای کنترل قند خون را شناسایی کنند. این خوراکی‌ها باید کم‌شکر و پرفیبر باشند. روشهای مختلفی برای کاهش قند خون و انواع دیابت وجود دارد که ساده ترین آنها استفاده از برخی مواد غذایی و خوراکی ها می باشد.

مواد غذایی حاوی پروتئین در تغذیه دیابتی ها

  • گوشت بدون چربی
  • مرغ یا بوقلمون بدون پوست
  • ماهی
  • تخم مرغ
  • آجیل و بادام زمینی
  • لوبیای خشک و نخود فرنگی خاص
  • جایگزین های گوشت مانند توفو
  • لبنیات بدون چربی یا کم چرب
  • در صورت عدم تحمل لاکتوز ، شیر یا شیر بدون لاکتوز
  • ماست
  • پنیر

چربی های مفید در تغذیه بیماران مبتلا به دیابت

  • کلزا و روغن زیتون
  • آجیل و دانه ها
  • ماهی های سالم مانند ماهی آزاد ، ماهی تن
  • آووکادو

توصیه می شود افراد دیابتی هنگام پخت غذا به جای کره ، خامه ، شکر ، گوشت خوک یا چوب مارگارین از روغن استفاده کنید. رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت اهمیت زیادی برای کنترل قند خون و سلامت بیشتر آن‌ها دارد. منظور از رژیم غذایی برای دیابتی‌ها، ایجاد یک رابطه متعادل بین مواد مغذی متفاوت است. رژیم دیابت کمکتان می‌کند تا قند خونتان را کنترل کنید.

آیا درمان دیابت در 30 روز امکان‌پذیر است؟

بیشتر پزشکان هنگام مراجعه بیماران دیابتی به تنظیم قند خون آن ها روی می آورند. اما کاهش میزان قند خون در طی یک زمان خاصی موثر بوده و از پیشرفت و بروز عوارض این بیماری در بدن جلوگیری می کند. بسیاری از محققان و پزشکان معتقد هستند که امکان درمان دیابت وجود ندارد. در حالی که عده ای از آن ها با انجام تحقیقات ثابت کرده اند درمان دیابت 30 روزه امکان پذیر است.

این نوع روش درمانی که سریع‌ترین راه درمان دیابت است، یک ترکیب از راه‌های درمان دیابت را در اختیار بیماران قرار می‌دهد. فرد با استفاده از این روش می‌تواند در مدت‌زمان 30 روز با پیروی از رژیم غذایی و برنامه ورزشی، سطح گلوکز خون خود را تنظیم کند. اما تمامی بیماران باید توجه داشته باشند که به‌صورت قطعی دیابت درمان نمی‌شود و ممکن است بعد از یک دوره مشخص، دوباره میزان قند خون در بدن افزایش یابد.

در کشور ما بالغ بر ۵ میلیون بیمار دیابتی وجود دارد که نیمی از این بیماران، از بیماری خودآگاه نیستند و به علت عدم تشخیص به موقع، دچار عوارض خطرناک ناشی از بیماری می‌شوند. محققان و پزشکان طب سنتی ما در عطاری شفا برای کمک به این بیماران دمنوش درمان دیبابت و کاهش قند خون را تولید کرده اند. این داروی کاملا گیاهی و ارگانیک بوده که هیچ گونه عوارضی را برای مصرف کننده به همراه نخواهد داشت. قبل از خرید دارو حتما با کارشناسان ما در عطاری شفا در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *