مصرف داروی ترک سیگار تضمینی

در این مقاله می خواهیم به شرح داروی ترک سیگار تضمینی بپردازیم. سیگار کشیدن تاثیر مستقیمی بر سلامتی جسمی و روحی دارد. همچنین سبب بروز بیماری های قلبی و عروقی، سرطان، دیابت و…. در افراد می شود. به همین منظور این خطرات انگیزه و اراده افراد را برای ترک سیگار افزایش می دهد.

البته برخی از آن ها به دلیل علائم ترک سیگار و عوارض مصرف داروهای آن، سیگار را ترک نمی کنند. اما می توان گفت امروزه بهترین داروهای ترک سیگار تولید شده اند. لذا افراد برای راحت کنار گذاشتن این مواد اعتیاد آور، می توانند بهترین داروی ترک سیگار تضمینی را مصرف کنند.

یکی از روش های قطعی ترک سیگار استفاده از داروهای گیاهی عطاری شفا است. در این مدت ترک سیگار با دارو جهت کنترل ولع مصرف سیگار به صورت تضمینی در طی دوره درمان توسط پزشک طب سنتی عطاری شفا ارائه می گردد.

 

پس از ترک سیگار برای بدن شما چه اتفاقی خواهد افتاد

پس از ترک سیگار برای بدن شما چه اتفاقی خواهد افتاد

 

نحوه مصرف داروی تضمینی ترک سیگار

 آن ها برای مصرف این داروها نیاز به تحقیق دارند. بنابراین می توانند با ، مصرف بهترین داروی ترک سیگار تضمینی را شروع کنند. یکی از بهترین داروهای ترک سیگار  بلوزکلین که بسیار تضمینی است، بلوزکلین می باشد. این قرص به دلیل جلوگیری از افسردگی و استرس، آرامش را در افراد هنگام ترک سیگار ایجاد می کند.

همچنین با تاثیر مستقیم بر مغز، انگیزه و اراده افراد را در طول دوره ترک سیگار افزایش می دهد. به همین منظور آن ها می توانند با مصرف این داروی ترک سیگار تضمینی از خطرات ناشی از سیگار کشیدن نجات پیدا کنند.

همان طور که می دانیم، سیگار کشیدن سبب ایجاد نوعی ترشح در مغز می‌ شود. این ترشح، شادی را در افراد ایجاد می کند. بنابراین افراد برای ایجاد شادی مجدد، دوباره به سمت سیگار می روند. اما پزشکان با تجویز داروی ترک سیگار تضمینی، این مشکل سخت و پیچیده را آسان کرده اند.

زیرا افراد با مصرف این نوع دارو های ترک سیگار، کم ‌کم میل شان به سیگار کشیدن کمتر می شود سپس آن را برای همیشه ترک می کنند. بدترین مشکل سیگار، تاثیر به شدت خطرناک آن روی ریه است. به طوری که وقتی با مشکلات ریوی دچار شوید هر روز باید مشکلات مربوط به سرفه را تحمل کنید. بستری شوید یا داروهای شیمیایی دارای عوارض مصرف کنید.

 

پیشنهاد مطالعه : حتما مقاله بهترین داروی ترک سیگار چیست؟ عطاری شفا را مطالعه نمائید

 

آسان ترین روش ترک سیگار

آسان ترین روش ترک سیگار

 

تاثیر بلوزکلین در ترک سیگار

مدت زمان مصرف قرص بلوزکلین برای ترک سیگار، یک ده روزه است. به عبارت دیگر تاثیر بلوزکلین ( bellows clean ) در ترک سیگار به قدری گسترده است که پزشک بعد از سه ماه مصرف آن را قطع می کند. اکثر افراد پس از سه ماه سیگار را برای همیشه ترک می کنند. همچنین از مکان هایی که افراد سیگاری در آنجا حضور دارند، دوری می کنند.

اما برخی از افراد به دلیل علائم ترک سیگار و برخی از عوارض این دارو، مجدداً به سمت سیگار می روند. در این صورت پزشک برای تاثیر بیشتر داروی ترک سیگار تضمینی، مصرف وارنیکلین را برای افراد تجویز می کند. معمولا حداکثر زمان تاثیر قرص وارنیکلین در ترک سیگار، پنج ماه می باشد. به همین منظور افراد پس از ۵ ماه، به طور کامل پاک می شوند و این ماده اعتیاد آور را کنار می‌ گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *